donderdag 20 juni 2013

Nieuwe URL!

Hey guys!
De laatste tijd ben ik niet meer zo bezig met het echte schrijven, maar meer met de technische kant van het bloggen! Ik zocht een mooie nieuwe opmaak voor m'n blog, maar op Blogger lukte het niet echt om te vinden wat ik zocht. Erg jammer, maar ook wel leuk, want nu kan ik iets nieuws uitproberen! Ik heb mijn blog dus verhuist naar Wordpress! Ik lees veel positieve verhalen over Wordpress en ik vind het er heel mooi uit zien!
Ik ben vandaag dus veel met de technische kant bezig, vooral de opmaak van mn blog in Wordpress! Je kan op Wordpress gewoon nog de post lezen die ik hier geplaatst heb, maar ik ga dus verder op Wordpress, wat ik met deze gaan doen weet ik nog niet, maar die wordt waarschijnlijk verwijderd!

Er is niet veel veranderd, alleen blogspot is vervangen door wordpress in de URL.

Mijn nieuwe URL is : itsaylasworld.wordpress.com !

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten