maandag 31 december 2012

2012, het jaar waarin..

2012 is voorbij GEVLOGEN! De tijd is echt snel gegaan, en eigenlijk snap ik niet hoe het nu al weer 31 december kan zijn... Dit jaar is er voor mij vrij veel gebeurt, en daarom heb ik een lijstje gemaakt!
2012, het jaar waarin...
.... Ik ben begonnen aan mijn examenjaar!

.... Ik mijn hele kamer een make-over heb gegeven!

.... Ik met deze blog begonnen ben!

.... Ik een baantje kreeg! (ookal begin in pas in 2013.. haha!)

.... Ik eindelijk voor het eerst mijn beste vriendinnetje Emily zag!(2x zelfs... yay!)

.... Ik naar Parijs ben geweest!

.... Ik 16 ben geworden!

.... Ik nog meer tv-shows vond om te kijken!!(HA, die moest er gewoon bij!)

.... Ik (eindelijk) een iPhone had!(sinds de 29e, maar he, het is nog 2012! haha)

.... Ik me heb ingeschreven voor een vervolgopleiding!

.... Voor het eerst naar de Primark ben geweest!(3 januari! Leuk begin!)

Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik heel veel dingen ben vergeten, ook heb ik er veel dingen niet ingezet, omdat ze gewoon heel normaal zijn... Maar ook staan er wel een beetje domme dingen bij waarvan ik denk, die moeten er gewoon bij, maar ze zijn nutteloos, haha!

Kom morgen nog een keertje terug, dan vertel ik je mijn 'vooruitblik op 2013!'

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten