dinsdag 1 januari 2013

HAPPY NEW YEAR! Vooruitblik op 2013!

Deze post is vooruitgepland, want ik zeg nu Happy New Year tegen iedereen in mijn omgeving en verzend veel Whatsapp'jes met 'Happy New Year' en drink feestbubbels. Wat een feest. Het is nu officieel 2013!
Vandaar een kleine vooruitblik op dit jaar, want voor mij, is dit jaar een van de belangrijkste jaren tot nu toe!
Dus hierbij, 2013, het jaar waarin...
... Ik ga slagen voor het eindexamen!(altijd positief blijven, I CAN DO IT!)

... Ik nog meer ga bloggen!

... Ik moet gaan werken!(vanaf 4 januari 3x per week werken! Wish me luck, haha!)

... Ik ga beginnen aan opleiding Onderwijsassistent!(Ja, ik straal de positiviteit weer uit!)

... Ik hele leuke nieuwe mensen ga ontmoeten!(en misschien een paar wat minder leuke? Neeee, positief blijven hé! haha)

... Ik 17 word!(Ja, weer een jaartje ouder...)

... Ik heeeeeeel lang zomervakantie heb!(maar niet op vakantie ga....)

Voor de rest kan ik natuurlijk niet voorspellen want 2013 gaat brengen... Maar het wordt vast en zeker een heel erg leuk en gezellig jaar!

XOXO, Happy New Year! <33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten