zaterdag 25 mei 2013

Dat echte examengevoel krijg je pas in de gymzaal

Dit artikel had ik donderdag eigenlijk al willen maken. Maar omdat het m'n laatste examendag was, heb ik mezelf geen verplichtingen gegeven. Ik weet dat er eigenlijk nog maar één examen is, maar toch wilde ik dit artikel nog plaatsen.
Ik had totaal 6 examens, waarvan 4 in een bijgebouwtje in de school, de laatste 2 had ik in een gymzaal. Omdat het bijgebouwtje bestaat uit 3 aparte lokalen en een lokaal met schuifwand(van 1 groot lokaal kan je 2 kleinere lokalen maken) en ik in het grootste lokaal al heel vaak schoolexamens heb gehad, voelde de eindexamens niet echt als einexamens. Totdat ik donderdag, bij m'n laatste vakken Engels en Aardrijkskunde, in een gymzaal zat.

Wow. Dat was GROOT. Er stonden veel tafels, die nog groter waren ook(had me die bij Nederlands gegeven?) en 3 inleverpunten(waar je je examen moest afgegeven als je klaar was). Toen werd ik me pas bewust van hoe belangrijk het allemaal is, het was toch ook wel heel leuk om mee te maken. Examens in een mega gymzaal.

M'n examens zijn voorbij, nu nog wachten tot 12 juni, dan hoor ik EIN-DE-LIJK of ik geslaagd ben! Gelukkig ga ik 3 dagen in de week de hele dag werken! Verdien ik wat extra EN heb ik wat te doen, ik heb namelijk nog gewoon 4 volle dagen voor mezelf! Natuurlijk ga ik ook weer lekker bloggen, zo veel mogelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten