woensdag 22 mei 2013

Examenupdate!

Het is zo snel gegaan, die 4 jaar op de middelbare! En nu zit in middenin m'n examens! Ik moet in totaal zes examens maken, vier heb ik er al gehad, morgen de laatste twee! Aardrijkskunde en Engels! Ik had beeldenende vorming, wat heel slecht was. Nederlands ging goed en ook geschiedenis ging goed. Biologie weet ik niet, maar voor m'n gevoel was het goed! Morgen dus de laatse twee... Ik weet zeker dat het goed gaat komen morgen, aangezien ik alleen voor aardrijkskunde hoef te leren, wat ik makkelijk vind. Engels is alleen maar wat dingen doorlezen, maar dat doe ik morgen, aangezien ik rond 11 uur klaar ben met aardrijkskunde, en ik pas half 2 Engels heb. Gelukkig hoef ik niet alleen te wachten! De afgelopen week was echt heel gezellig met de mensen van mavo4!(ik doe vmbo-tl, trouwens). Nu ga ik weer verder leren aan aardrijkskunde. Ik wil iedereen die net als mij nog examens hebben heel veel succes wensen! You can do it!

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten