zondag 13 januari 2013

16 Facts

16 feiten. Over mezelf. Ik weet niet of het makkelijk gaat worden, maar ik ga het gewoon doen. Waarom 16? Gewoon omdat ik nu 16 ben, en ik wist geen ander getal, haha! Lees dus snel verder, om 16 random feiten over mij te weten te komen.
1. Als ik niet slaap, in een les op school zit of werk, luister ik altijd naar muziek. Ik kan absoluut niet zonder stilte.

2.. Ik kan de hele dag, en soms zelfs langer, naar 1 liedje luisteren.

3. Ik kan heel vaak achter elkaar dezelfde film kijken, zonder hem saai te vinden. Ik schrik nog altijd van enge momenten, huil iedere keer bij hele zielige stukjes, en kan sommige films helemaal meepraten.

3. Ik lees altijd wel een boek. Dan bedoel ik niet op ieder moment van de dag, maar bij mij thuis ligt er altijd wel een boek met een briefje ertussen waar ik ben gebleven.

4. Ik draag altijd nagellak. Ik ga bijna nooit zonder de deur uit. Alleen heel soms in het weekend bij het boodschappen doen, en laatst toen ik voor het eerst ging werken en ik niet zeker wist over nagellak. Maar voor de rest, echt altijd.

5. Ik kan 1 seizoen van een serie in 3 dagen helemaal kijken. Dat zijn ongeveer 22 aflevering, Dit heb ik bij de serie Hart Of Dixie gedaan, ik was vrij en ik vond het zo leuk dat ik niet wilde stoppen met kijken!

6. Ik heb geen favoriete muziek. Voor iemand die veel muziek luisterd zul je misschien denken, 'die heeft vast een favoriet'. Maar die heb ik niet. Ik heb wel af en toe een liedje waar ik dan een hele dag naar luister, en dan de volgende dag ineens niet meer.

7. Ik schrik heel snel. Soms doe ik bijvoorbeeld mijn slaapkamerdeur open en staat m'n moeder er en wil ze ook net de deur open doen, ik schrik dan en wordt er boos door, haha.

8. Sinds ik The Vampire Diaries kijk, kijk ik heel erg veel Amerikaanse tv-shows. Eerst keek ik af en toe een aflevering van een Disney Channel serie op Youtube, en het enige wat ik keek was Pretty Little Liars en The Nine Lives Of Chloe King(wat nu helaas is gestopt), na TVD keek ik ineens super veel series, en het lijken er steeds meer te worden.

9. Ik wil al bijna mijn hele leven lerares worden. Dat gebeurde zomaar en ik dacht er eigenlijk niet zo veel over na. Het is al wel een paar keer veranderd, maar nu weet ik het zeker. Ik ga later lerares worden. ;)

10. Voor kleding haal ik vaak inspiratie uit tv-shows. Als ik een serie kijk en ik vind dat en personage leuke kleren aan heeft, kijk ik altijd of ik ook zo iets in mn kast heb hangen, of ik probeer het op mijn eigen manier na te doen.

11. Ik heb iets met wit. En dan bedoel ik, mijn iPhone is wit, m''m laptop is wit en mn tablet is wit. Wit, wit,wit dus! Ohja, en mijn vorige mobiel was ook wit. Wit vind ik gewoon mooier! :)

12. Ik ben halfblind. Met mijn linker oog zie ik 5%, vrijwel niks dus. Alleen vage vormen en kleuren. Ik heb het sinds mijn geboorte, en ben dus niet anders gewend.

13. Ik vind zomer en winter beide heel leuk. De zomer omdat het dan lekker warm is(als het weer meezit) en ik ben dan veel vrolijker, natuurlijk hebben we dan ook zomervakantie en kunnen we lekker bbq-en! ;) De winter vind ik leuk omdat je dan als je vrij bent heerlijk in bed kan liggen en laptoppen of films kijken, terwijl het buiten koud is met slecht weer. Maar natuurlijk ook kerst en oud en nieuw is in de winter!

14. Op mijn iPhone staan 459 nummers, 1 video, 72 foto's & 21 apps.

15. Mijn favoriete films zijn: The Hunger Games & A Walk To Remember. En vast nog een andere film die ik vergeet...

16. Mijn kamer is niet zoals ik wil dat hij is. Ik heb een kast die mijn moeder en opa zelf hebben gemaakt, hij is heel groot en bedekt m'n hele muur. Er ligt mega veel troep in die ik nooit gebruik, maar hij kan niet weg. Het zou wel kunnen, maar hij staat aardig vast aan de muur, vloer en plafond, en er zou opnieuw behangen worden. Dat gaat dus echt nooit gebeuren. Ook neemt hij heel veel ruimte in beslag.

16 feiten over mij... Het was toch nog moeilijk, dus heb ik er nog al rare bij gezet... haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten