zaterdag 19 januari 2013

Story of My Life #1, #2 & #3

Vorig jaar begon ik met School Diaries, waarin ik vertelde over wat er op school gebeurde en soms vertelde ik ook wel een beetje wat er na school gebeurde, maar het leek mij leuker om het gewoon over mijn leven te hebben, op school en er buiten. Aangezien ik nu werk heb, schrijf ik dit niet meer op vrijdagavond, maar op zaterdagochtend. Op vrijdag moet ik namelijk tot 18:00 en eer dat ik thuis ben en gegeten heb, is het zo 19:30 en wil ik gewoon lekker een avondje relaxen. Deze keer doe ik 3 weken, omdat ik normaal geen vakanties deed. Normaal is het gewoon per week. ;)
De eerste week gebeurde er eigenlijk niet veel, ik heb wat geshopt, geleerd voor examens in de toetsweek en ik heb voor de 1e keer gewerkt! Vrijdag was ik super zenuwachtig, maar het bleek heel gezellig te zijn! Ik ben zelfs langer gebleven omdat er nog wat werk gedaan moest worden, en dat was echt heel gezellig met een collega.

In de tweede week begon school weer, en dat ging heel goed, natuurlijk had ik liever vakantie, maar hey, school vond ik niet zo heel erg. Donderdag ging het alleen niet zo goed... Ik zat echt niet lekker in m'n vel, dus ben ik na twee uurtjes al weer naar huis gegaan... Natuurlijk heb ik ook gewerkt! Op maandag, woensdag en vrijdag werk ik bij de aanvulploeg van de Hema! Ik sta op de sokkenafdeling en ik vind het heel leuk! En in de enige vrije tijd die ik nog over had heb ik moeten leren... heel veel moeten leren....

Week nummero 3... Toetsweek! Veel vrije tijd en ook veel leren.. En werken, natuurlijk! Het was een hele fijne week. De tv-shows die ik keek, en een nieuwe, begonnen ook weer, dus het was heel fijn in de toetsweek wat ontspanning te hebben! Voor de rest is er deze week eigenlijk niks bijzonders gebeurt... Nu ik het wat drukker heb met werk kan ik buiten school niet super veel meer doen, ik maak vooral lange dagen, haha! Oh maar wacht! Ik vergeet iets heel leuks! Ik ben gisteravond naar het Scalda(voormalig ROC Zeeland) geweest op de open avond! Ik ben naar 2 voorlichtingen geweest, en het was echt heel leuk, maar had ook een nadeel. Als tweede keus opleiding had ik Jeugdzorg gekozen, maar dat is voor mij echt niet te doen, het past absoluut niet bij mij, hoewel het me wel 'leuk' werk lijkt. Ik moet dus iets anders gaan zoeken... Maar opleiding in Zeeland zijn nog al beperkt, en buiten zeeland kan ik niet op een school, ben te jong vor kamers/studiefinanciering.. ;(

Dit waren de eerste drie weken van 2013! Het was druk, maar dat vind ik geen probleem, liever een lange to-to list, dan een hele dag vervelen! En 1 ding kan ik je wel vertellen, het weekend is ineens tien keer leuker als je een drukke week hebt gehad! ;)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten