woensdag 9 januari 2013

Pinterest

Pinterest. I love it. Voor degene die dit nog niet kennen; Pinterest is een social media website waarop je afbeeldingen kunt 'pinnen' op een 'board'. Eigenlijk is het dus gewoon een digitaa prikbord voor plaatjes. Ik heb al heel lang een account, eerst duurde het heel lang voordat het eindelijk gelukt was een account te maken(het ging eerst heel moeilijk) en daarna deed ik er eigenlijk nooit meer iets mee. Sinds ik het op mn iPod(en nu iPhone) heb gezet ben ik weer bezig en ik vind het zo leuk! Lees verder voor een kijkje op mijn boards!
Veel boards heb ik eigenlijk niet... Pins heb ik er ook niet super veel.. 80 op precies te zijn. Nu zou je denken 'dat is niet weing!' maar met 10 boards, is dat het eigenlijk wel. Ik wilde eerst voor ieder board een aparte post maken, maar vandaag ga ik jullie even een kleine intro geven van mn boards, en zodra ik denk genoeg pins te hebben, blog ik erover! ;)
Ik heb al mijn boards in deze post gelinkt, met 1 plaatje uit het board, en uitleg waarom ik het board zo genoemd heb!


Toen ik net begon, wist ik nog niet echt wat ik met Pinterest moest, ik snapje het princiepe, maar verder? Uit gemakzucht, heb ik dit board dus 'favs' genoemd, er staan nu in totaal 9 pins in, maar ik hoop dat het er snel meer worden. 

Pins die ik zo leuk vind dat ik er zelfs van hou... Vandaar de titel 'love' Bovenstaand plaatje is toch ook echt wel heeeel lief hé? Dit board heeft samen met een andere de meeste pins, namelijk 17. ;)

In dit board staat ALLES over tv-shows. Episode stills(promo plaatjes voor afleveringen), fotoshoots, maar ook gewoon backstage foto's of foto's van een event zoas bijvoorbeeld Comic Con! Deze heeft net zoals 'Love' 17 pins!

Meer als het woord 'fashion' hoef ik denk ik niet te zeggen... Pins met kleren, schoenen, tassen, andere dingen.... Deze heeft iets minder pins als de vorige 2, namelijk 13!

Pins waar ik gewoon heel hard om moest lachen... Die horen dus natuurlijk bij LOL! Op het moment staan daar 7 pins. ;)

Songteksten, quotes uit liedjes, zangers/zangeressen en bands... Eigenlijk dus gewoon alles wat met muziek te maken heeft! Dit board is nog vrij nieuw, en heeft 3 pins!

Overduidelijk toch? Foooood! Vanalles. tenminste, dat is de bedoeling, niet alles koekjes en snoep maar ook gewoon healthy stuff, maar dit board heeft maar 2 pins... Bovenstaande macarons, en een lekker uitziende taart. ;P

Allerlei tattoo's die ik mooi vind, hij is nog nieuw, en heeft 3 pins. :)

Board met quotes die ik mooi of inspirerend vind. :) Op dit moment 6 pins.

Het allernieuwste board, allerlei dingen over films, dat is in ieder geval de bedoeling, want bovenstaande foto is de enige pin van dit board!

Ik ben er niet helemaal tevreden mee en ik wil veel meer gaan pinnen, ook moet ik mn boards weer eens een beetje sorteren en misschien wat nieuwe maken om het geordend te maken. Zoals ik eerder al zei, zodra ik denk genoeg pins te hebben voor een post over 1 bepaald board, zal ik die zeker maken!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten