zondag 6 januari 2013

Einde vakantie update!

Twee weken zijn echt voorbij gevlogen! Maar het begin van de vakantie weet ik eigenlijk ook niet meer zo goed zonder even na te denken.... Voor mij was de vakantie veel te kort!
Morgen begint het 'normale' leven weer. En ik heb echt geen zin.

Mijn eerst dag begint gelijk met een lange dag. Gelukkig ben ik het eerste uur vrij van school, maar dat zegt nog niks, want ik moet eerst tot 15:10 naar school en dan van 15:30 tot ong. 18:00 werken! En dat vind ik echt niet erg, maar ik moet ongeveer een uur fietsen... Dus ben pas rond 19:00 thuis. Terwijl ik 8:00 wegga van huis...
En dan natuurlijk niet te vergeten dat ik nog moet eten en leren. En eigenlijk ook nog 2 aflevering van tv-shows kijken. HELL!
Natuurlijk heb ik er zelf voor gekozen te gaan werken, maar ik maak vanaf nu dus 3 dagen in de week extreem lange dagen(voor mij is dat extreem, aangezien ik meestal vroeg uit ben). Eigenlijk 4, want donderdag was altijd al een lange dag. In het begin zal ik dus wel hardstikke moe zijn, omdat ik het niet gewend ben, dus zal er waarschijnlijk iets minder geblogd worden.

Ik heb al wel aardig vooruit geblogd, voor om de dag iets, alleen moet ik vrijdag nog even een post maken, en dan heb ik om de dag een post!

Deze vakantie was wel heel erg leuk, op een dagje na waar ik gewoon niet over praat. Ik had 2 solicitatiegesprekken, ben aangenomen, heb nu een iPhone EN tablet en heb een hele gezellige tijd gehad deze vakantie, vooral door kerst en oud en nieuw. En ik heb voor de eerste keer gewerkt en vond het heel leuk en gezellig.

Nu ga ik nog even lekker van mijn vakantie genieten, over 3 kwartier is die voor bij echt over, want dan ga ik naar dromenland, nu ga ik nog eens even leuke posters op m'n muur hangen, want dat idee kreeg ik ineens, haha!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten