zaterdag 5 januari 2013

My dream life.

Net stond toen ik aan het eten was de tv aan, een huizen programma was bezig, normaal vind ik daar echt niks aan, maar de huizen die de mensen lieten zien waren zo mooi, hoe het programma heet, weet ik niet, maar toen ze het over appartementen hadden, dacht ik eigen, zomaar ineens, aan mijn droom leven, Klinkt stom, hé? Ik vind van wel, maar goed, ik wilde graag bloggen vandaag, na heel lang bezig te zijn geweest met school, en toen dacht ik, waarom blog ik niet even een keer, lekker persoonlijk, over mijn droom leven?!


Mijn droomleven, is zeer zeker te weten niet hier, in Nederland. Ten eerste, mijn cijfers voor Engels zijn beter als voor Nederlands. Ten tweede, ik volg heel veel Amerkaanse tv-series en haat Nederlandse tv. En ten slotte, ik weet alles over Amerikaanse beroemdheden, en niks over Nederlandse. 
Oké, nee dat sloeg nergens op, maar je snapt mijn punt denk ik al, mijn droomleven is zekerweten in Amerika.

Ik was altijd al zo iemand die niks van Nederland moest hebben, ik keek bijna geen tv omdat ik er echt niks aan vond, toen ik in groep 7/8 zat begon ik al Disney Channel series op Youtube te kijken, en Nederlandse muziek vond ik vreselijk. Hoe ouder ik werd, hoe meer ik van Amerika wist, hoe meer fan ik werd van Amerikaanse muziek en tv, hoe meer ik er heen wilde. En oké, op een lange vakantie dan.

Het grappige is, het was altijd 'oh ik wil zooo graag in Amerika wonen!" als een soort van grapje, maar tegenwoordig denk ik echt, "Ik wil hier weg. Nu." Ik merk vooral nu dat ik een vervolgopleiding moet gaan doen, en daarna natuurlijk werken(maar dat duurt nog wel even, haha!) Vooral toen ik een hele tijd terug helemaal niet meer wist wat ik echt wilde, qua vervolopleiding. Ik wilde altijd lerares worden, en ineens niet meer, toen weer wel, weer niet, weer wel, ga zo maar door!
Zoals jullie misschien wel weten ben ik groot fan van tv-series, en het leek, lijkt eigenlijk, me nog steeds heel leuk producer te worden, of schrjver voor tv, maar dat heb je in Nederland geloof ik niet echt, of helemaal niet, ach ik weet het eigenlijk nieteens... haha! Maargoed, ook journaliste lijkt me nog steeds heel leuk, maar dan niet voor een krant, maar echt over dingen die ik leuk vind, op een blog zoals dit bijvoorbeeld, maar wat me ook echt super lijkt is om over tv-series te schrijven(zoals op bijvoorbeeld Zap2It, een Amerikaanse website waar er 'geblogt' wordt over tv-shows en nieuwtjes enz.)

Oh my, oh my, ik zie het al heeeelemaal voor me. Ik, in Amerika(New York of LA) die tv producer is, of schrijver van scripts enz.Wonend in een appartement(ja, ja, het appartement van het intro! haha) met m'n beste vriendin. Of zelfs gewoon vanuit huis schrijven over tv-series voor een website! 

En dat is de droom. Oké, details heb ik nog genoeg, maar dat zijn zegmaar de 'headlnes' van de droom. Niet dat het ooit gebeurt, maar who knows? Keep on dreaming! Haha! Ik zou het denk ik noooooit alleen durven, naar Amerika verhuizen, hoe graag ik het ook wil. :P

Hebben jullie ook een droomleven? Of leven jullie je droomleven al?!

3 opmerkingen:

  1. heeel veel succes met het najagen van je dromen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij je inleiding heb je echt veeel te lange zinnen en te veel komma's! Denk aan je schrijfstijl hahaha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha oeps... moet ik idd doen! Doe ik echt aaaaltijd, mn leraar Nederlands zei het ook al toen we artikelen moesten schrijven. xD
    Thanks voor de tip!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen