maandag 7 januari 2013

Films in 2013

2013 wordt het jaar van de films. Als ik kijk naar de films die in 2013 uitkomen, zou ik er zo wel 4 of 5 kunnen aanwijzen die ik echt graag wil zien, vandaar deze post! Wat te verwachten op het gebied van films...
Finding Nemo 3D! Oké, die is niet nieuw... Maar is het niet super gaaf dat je dat stuk met de schildpadden in 3D kan zien!? Deze trailer heeft het trouwens over september geloof ik, maar hij is 9 januari hier in de bioscoop!


Beautiful Creatures! Nu al een van mijn favoriete films van 2013! Ik zag de eerste trailer(klik voor trailer) in de bioscoop toen ik naar Breaking Dawn Part 2 ging, en toen was ik al gelijk impressed eigenlijk vooral door het liedje...(Seven Devils van Florence + The Machine) Ik kreeg rillingen, OMG! Ik heb gelijk toen ik mijn tablet kreeg het boek in 2 of 3 dagen uitgelezen en het is geweldig! Het leuke is, deze ga ik ook echt sowieso zien, omdat m'n moeder hem ook heel gaaf vind. ;) - 14 februari in de bioscoop!

Hans & Grietje, die op heksen jagen, in 3D!? Say whaaaaat?! Het lijkt tegenwoordig wel een trend, sprookjes gebruiken voor films en tv-shows, niet dat het niet leu is, natuurlijk, maar het valt me wel op! ;) - 28 februari in de bioscoop!
Oh, deze is trouwens 16+, zag ik daarnet pas, haha!

Dispicable Me is een van mijn favo animatiefilms, en ik ben echt heel blij dat er een deel 2 komt! 3 juli in de bioscoop, dus daar zullen we nog even op moeten wachten! ;)

Lilly Collins + supernatural!? Yaayyy! Dit lijkt me echt een suuuuper leuke film, nu nog iemand vinden die met me mee wil naar de bios.. haha! - Augustus in de bioscoop, nog geen datum bekend.

En dan nog een film waar ik echt niet op kan wachten, Hunger Games: Catching Fire! 22 November dit jaar in de biosoop... Jammer genoeg is er nog geen trailer, maar die zul je hier zeker kunnen vinden als die uit is! 

Nog een film waar geen trailer van is... The Hobbit deel 2! Ik ben absoluut geen fan, ik ben ook niet met mn moeder en broertje mee naar de bios geweest toen ze naar deel 1 gingen, maar veel mensen vinden dit een leuke film, dus wilde ik deze er wel bij zetten, hij is pas in december in de bioscoop, en er is nog geen trailer, maar deze wilde ik er gewoon even bijzetten!

Welke films moeten jullie dit jaar sowieso zien?!

Bron: cinecity.nl & girlscene.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten