dinsdag 22 januari 2013

Music

Ik vond het weer eens tijd voor muziek... Dus bij deze, mijn favoriete liedjes van het moment!
Just Tonight - The Pretty Reckless
Het liedje vind ik echt zol leuk, dat ik het zelfs via iTunes gedownload heb, en de clip vind ik echt geweldig.

Thank You - MKTO
Dit liedje had ik al een paar keer op Qmusic gehoord, maar ik vond het nooit echt geweldig, de laatste tijd vind ik hem wel heel erg leuk!

Seven Devils - Florence + The Machine
Door de film Beautiful Creatures vind ik dit liedje echt geweldig. Daarvoor kende ik het ook wel, maar vond ik het niks, grappig hoe een filmtrailer dat kan veranderen, dit is echt een van mn favoriete liedjes.

Cry - Mandy Moore
Een paar weken terug keek ik voor het eerst A Walk To Remember(uit 2002, met Shane West & Mandy Moore) en het is echt een van mijn favoriete films geworden. Ik vond dat er veel leuke liedjes in zaten dus heb de sountrack gedownload, en sindsdien hoort Cry bij mijn favo liedjes. 

Kill Me - The Pretty Reckless
Een nieuwer liedje van The Pretty Reckless, toen ik hem voor de eerste keer hoorde dacht ik 'what the f**k?!' Vooral door het intro, en dan ineens rock. Echt helemaal geweldig. Heerlijk als je boos bent dit liedje keihard aan, ff al je woede eruit laten en dan kan je er weer tegenaan, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten