zondag 3 februari 2013

Story of my Life #4 & #5

Ja, het is weer eens zo ver. Super lang niet geblogt. Waarom weet ik eigenlijk niet...

Maar weetje, I'M BACK! Vanavond ga ik niet meer bloggen, alleen deze ga ik schrijven en morgen probeer ik nog even een leuk post in elkaar te zetten, als ik tijd heb!
Best erg dat ik in m'n agenda moet gaan kijken voor week 4.... En ik denk niet dat er iets bijzonders is gebeurt... Donderdag was ik ziek thuis, dat is het enige wat ik me kan herinneren, en natuurlijk moest ik werken. En nu ik er aan denk, we hadden een heel stom biologie practicum.. haha! Dat was dus week 4. Haha!

Deze week was leuk, écht leuk. Donderdag had ik een meeloopdag op het Scalda(voormalig ROC Zeeland) bij de opleiding onderwijsassistent. Het was echt zo leuk! Ik heb veel nieuwe dingen geleerd, over de opleiding maar door een lesje ontwikkelingspsychologie heb ik ook echt iets geleerd, haha! Ook was mijn lieve beste vriendinnetje jarig, en ik was dom, want ik wist dat ze jarig was maar ik ben de kaart vergeten. Te erg, hihi! Woensdag op het werk was het heel grappig, er was heel weinig aanvul dus de aanvulploeg mocht vroeg weg, raad eens? ZE WAREN ME VERGETEN! Hahahah ik moest er wel ff om lachen eigenlijk! Dus de aanvulploeg ging rond 5 uur naar huis, maar iemand die laat was was er gelukkig ook nog dus we hebben in de horeca helpen opruimen, was ook een leuke nieuwe ervaring! Vrijdag was óók weer leuk op m'n werk! Ik was de eerste en moest alleen uitsorteren(kratjes van elke afdeling bij elkaar zetten) en dat was zo gedaan, en omdat er weer zo weinig was mocht ik als eerste weg, dus was om 5 uur klaar ipv 6uur, en daar was ik echt heeeeel blij mee want ik was helemaal kapot! Toen ik thuis kwam lag er een pakketje op me te wachten! Maar daar lees je morgen waarschijnlijk iets over in mijn 'Instagram post'! ;)
Gisteren ging ik boodschappen doen zoals ik bijna iedere zaterdag met m'n moeder en haar vriend doe, een goede vriendin van ons belde of de vriend van m'n broertje wilde blijven slapen, ik heb m'n bed dus opgegeven voor hun(m'n broertjes kamer is heel klein dus er past geen luchtbed in, bij mij wel) en ik ben om de Sims 3 Jaargetijden geweest, omdat de Sims 3 uitbereiding nu in de aanbieding zijn! Maar raad eens, Gamemania had de laatste diezelfde dag nog verkocht, maar niet aan mij... Nu moet ik wachten tot dinsdag. Er zat nog een andere gamestore, maar die is weg, en ik was helemaal vergeten om bij FreeRecordShop te kijken, Best dom, maar ik krijg hem toch. :P
Het was daarna heel gezellig met mn broertje en zijn vriend, en 's avonds bleek dat m'n broertjes vriend onze achter buurjongen te kennend(Die wij niet kenden, haha!) dus die kwam ook nog, maar het was een beetje vaag, hahaha! Ik heb mijn kamer nog opgeruimd voor de jongens en spullen voor ze klaargelegd en mijn spullen in mn broertjes kamer gedaan, maar uiteindelijk sliep ik toch in m'n eigen bed omdat ze niet in mijn kamer wilde ofzo, terwijl ze dat de vorige keer wel deden... Alle moeite voor niks, hahaha!

Dit waren voor mij de afgelopen 2 weken...! Ze waren leuk, maar wel druk... Ik heb heel veel zin in deze week, dus ik hoop jullie volgende week veel te vertellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten