maandag 25 februari 2013

Personal update.

Wow. Ik had mezelf beloofd nooit zo lang niet te bloggen, maar tussen al de drukte en het ziekzijn heb ik me er toch niet aan kunnen houden.
De afgelopen periode heb ik het echt heel druk gehad, school, werk, een super groot sectorwerkstuk, en toen werd ik nog eens ziek ook. Normaal ben ik niet snel echt ziek, maar dit keer toch wel en ik heb bijna een hele week in bed gelegen... En het sectorwerkstuk had al ingeleverd moeten zijn, maar het is nog niet af... ;c
Ik heb nu vakantie, en ookal moet ik 3 keer werken en heb ik donderdag een gesprek, ga ik er wel van genieten, zoveel als ik kan.

De reden waarom jullie ook zo weinig nieuwe posts van mij te lezen krijgen is precies die reden, de tijd die ik tegenwoordig over heb wordt goed besteed aan mezelf. Ik heb niet zo heel veel vrije tijd meer, en als ik het heb doe ik wat ik echt leuk vind, en als ik geen zin heb om te bloggen doe ik dat ook niet, ookal moet ik mezelf eigenlijk gewoon een trap onder m'n kont geven en het doen. Haha!

Morgen is de enige dag dat ik niet uit huis moet(en zondag, hoop ik) dus het wordt waarschijnlijk een chill dagje opruimen en bloggen!

XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten