zaterdag 9 maart 2013

Personal + Blog Update

Hoe graag ik ook wil, het lukt me niet meer om te bloggen. Niet omdat ik geen inspiratie heb, maar gewoon omdat ik geen tijd heb. En als ik tijd heb, wil ik gewoon niet bloggen. Ik weet niet wat het is, maar dan ben ik moe en heb ik echt geen zin. Dan lees ik liever of kijk ik een tv-serie of film... En als ik dan echt geen tijd hebt komt de inspiratie en zin om te bloggen, maar het kan niet omdat ik het veel te druk heb!


Wat ik dan met druk bedoel is, PO's, toetsen, werkstukken, werk, dingen buiten school en werk, dat soort dingen. In het weekend heb ik het ook steeds hardstikke druk, het is gewoon niet leuk meer! Donderdag was ik van half2 's middags tot kwart over 1 's nachts bezig met een PO en het sectorwerkstuk! Ik heb 5 uur geslapen donderdag op vrijdagnacht..! En vandaag ben ik al weer bezig met huiswerk, de presentatie voor het sectorwerkstuk en het leren van m'n biologie proefwerk dat ik in moet halen omdat ik ziek ben geweest. Vakantiegevoel heb ik vorige week niet gehad door werk en alles wat ik moest doen. Ik heb absoluut geen rust in m'n hoofd en dat zal de komende 9 weken niet komen ook... Volgende week krijg ik uitleg over de grote praktische opdracht voor geschiedenis, en de toetsweek komt er ook weer aan, en over 7 weken heb ik vakantie, maar moet ik werken en leren voor m'n examens!

Tot zo ver mijn persoonlijk gezeur... Haha! Nu even een blog update, want ik MOET gewoon weer eens gaan bloggen! En dan bedoel ik niet alleen updates over waarom ik weer niet heb kunnen bloggen.... Ik wil echt nog heel graag een stash-post maken, ookal kost dat veel tijd en weet ik niet of dat gaat lukken. Ik was ook al begonnen met een Instagram foto's post, maar de foto's willen niet meezitten, ik snap er niks van! Wat er sowieso nog wel komt is een post over de tv-serie The Following, dat is naast Nikita echt mijn favo serie, en  hij is nieuw! En van een van mijn favoriete producers, Kevin Williamson! Voor de rest weet ik het niet zo goed eigenlijk... Waarschijnlijk komt er nog een shoplog, en iets over de Primark zomercollectie. Ik hoop dat ik al deze dingen waar kan maken, met de weinige tijd die ik heb.

I love U all!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten