vrijdag 26 april 2013

Beautiful Bijoux

Ik hou van sieraden. Ik vind het geweldig om er dan ook heel veel tegelijk te dragen, ik heb inmiddels een vrij grote collectie sieraden, maar van sieraden kan je nooit te veel hebben... Toch?! Via Twitter vond ik Beautiful Bijoux, een geweldige webshop met geweldige sieraden.
Beautiful Bijoux heeft veel leuke en vooral betaalbare sieraden. Wie wordt daar nou niet blij van?!

Ik heb er nog niets besteld, maar daar gaat heel snel verandering in komen, want ik zie zo veel leuke dingen! Ik vind 'arm candy' echt helemaal geweldig, vooral het combineren van meerdere kleine armbandjes. Ik heb vooral hele grote, maar een paar kleine erbij zou ik helemaal te gek vinden!

Ik was al heel lang op zoek naar een infinity-armbandjes. Gewoon een mooi simpel bandje met in het midden het oneindigheidsteken, die hebben ze bij Beautiful Bijoux! Ze hebben ook mooie ringen en kettingen! Van alles eigenlijk! Ik vind vooral de kleine armbandjes leuk, en ik heb verliefd op de meeste ringen!

Hier komt snel nog een post over! Ik zal er een leuke shoplog van maken als ik iets besteld heb!

Wil je meer Beautiful Bijoux? Bezoek de site beautiful-bijoux.com of check Twitter en Instagram @BeautifulBijoux !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten