donderdag 16 mei 2013

Nieuwe Collectie Beautiful Bijoux!

Toen ik na mijn examen beeldende vorming in mijn mailbox keek vond ik wel een heel leuk mailtje... Het persbericht van Beautiful Bijoux! Er komen zo veel leuke nieuwe dingen in de shop, ik kan nu al niet meer wachten tot ik mijn volgende bestelling ga plaatsen! Nu kan ik wel vertellen hoe alles eruit ziet, maar ik kan het nog beter laten zien! Alles is leuk natuurlijk, maar ik heb mijn persoonlijke favorieten eruit gehaald.
Er komen nieuwe kettingen, armbanden, ringen en oorbellen! Uit iedere categorie heb ik een paar favorieten gehaald, we beginnen met de kettingen!

 De eerste is een statement ketting! Hij is er 1 3 neonkleurtjes; roze(die op de foto), groen & geel. De ketting is 40 cm lang en kost 9,95

 Nog een statement ketting! Driehoekjes met print! De ketting is 58 cm lang en kost 6,95

En dan nog een "normale" ketting! Het peace teken met gekleurde bloemetjes! De ketting is 70 cm lang, het peace teken heeft een doorsnede van 4.3 cm, hij kost 6,95!

Nu verder met de armbanden! ;)
 Ik ben echt verliefd op deze armband! Ik vind hem echt zo leuk! Gelukkig is de prijs ook zo leuk, namelijk 5,95!

 Iets wat ik nog nooit eerder gezien had... De 'armcuff', je draagt hem rond je bovenarm, hoe cool is dat?! Hij kost 5.50
Heel veel kleine armbandjes! In totaal zijn het 9 armbandjes. Er zijn 2 sets, de roze van de foto en ze zijn er in het blauw. Het roze setje is leuk te combineren met de bloemenarmband! ;) Per set kosten de armbandjes 6.95!

 Hier ben ik al heel lang naar op zoek! Een armband en ring aan elkaar vast! O.a. bekend van Kelly Clarson's album cover voor Stronger! Hij is er ook in het goud, dan is ie net iets anders, hij kost 5,95

Deze lijkt veel op het infinity armbandje! Hij is er in zwart(foto), blauw, oranje, bruin en rood! Ze kosten 5,95 per stuk!

Nu op naar de oorbellen..!
 Deze oorbellen met spikes zijn heel stoer, en ze zijn er ook in het goud! De diameter is 3cm en de prijs is 4,95!

Hee... Hebben we dit al niet eerder gezien..? JA! Dat klopt! Deze zijn natuurlijk super bijpassend bij de ketting! Ze kosten 5.50

Deze blauwe driehoekjes vind ik ook heel leuk! Elke zijde van het driehoekje is 3 cm en ze kosten 3,95!

En dan de laatste oorbellen, deze zalmkleurige hangers! De afmeting is 8.2 x 3.4, de prijs is 5.50

En dan ten slotte, de ringen! Hier word ik - naast de armbandjes - het meest bij van, I <3 Ringen!!

 De cross-ringen krijgen er een nieuwe vriend bij! Deze zijn er al in brons- en zilverkleur! Hij kost 4,95

Deze hebben we al eerder gezien... Toch? YEP! Van deze ring zijn ook oorbellen, tussen de foto's met oorbellen staat hij in het zwart, maar die hebben ze dus ook in goud, en deze ring hebben ze ook in zwart! Super leuk om te combineren dus! De maat is 16.5. Prijs: 4,95!

Ik word er helemaal blij van! Zo veel leuke dingen! Sorry voor de weinige tekst! Normaal zou ik hier meer tijd aan besteden, maar ik heb het druk met examens en ik wilde dit echt eerst doen, gewoon omdat het te leuk is. Er komen nog veel meer leuke dingen, maar dit zijn mijn favorieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten