donderdag 25 april 2013

De laatste dag

*ik schrijf dit op mijn iPhone, dus er zouden typefouten in kunnen zitten*

Het is zo ver. Geen lessen meer tot augustus. Morgen heb ik stuntdag en dan twee lange weken leren, dan tijdens de examens nog eens twee weken leren...

Het is echt extreem snel gegaan. Ik herinner me de eerste schooldag op het Ostrea nog als gisteren. En de eerste schooldag van de 4e klas ook. Het waren 4 moeilijke, maar ook leuke jaren voor mij. Ik kom hier natuurlijk nog een aantal keer, morgen voor de stuntdag en daarna nog een paar keer voor examens en hopelijk op de diplomauitreiking... Maar ik ga het missen, echt missen.

Natuurlijk wordt het MBO ook een leuke uitdaging, maar dan moet ik wel aangenomen worden, de brief heb ik nog steeds niet!

Net heb ik een geweldig laatste uur met m'n klas gehad die ik eigenlijk niet goed kende, maar het was een hele gezellige lunch en we hebben leuke foto's gemaakt. Het leukste vond ik nog toen ik m'n mentor een grote doos Merci gaf, haar reactie was zo leuk!

Ik schrijf dit omdat ik op school zit te wachten tot m'n moeder me komt halen, want m'n fiets is kapot en ik moet veel spullen meenemen, bloggen is dus een leuke bezigheid nu! In de vakantie ga ik ook weer proberen te bloggen, maar examens gaan voor!

Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten