donderdag 16 mei 2013

CW Programmering


De CW upfronts waren gisteren in New York, en de nieuwe programmering is bekend. Wat gelijk opvalt is dat Nikita niet op deze programmering staat. Nikita wordt midseason, met maar 6 aflevering. Ik weet niet waar CW heen wil, maar ik vind het dom dat Nikita geen volledig seizoen krijgt.
De programmering is als volgt:

Maandag
Hart Of Dixie
Beauty & The Beast

Dinsdag
The Originals
Supernatural

Woensdag 
Arrow
The Tomorrow People

Donderdag
The Vampire Diaries
Reign

Vrijdag
The Carrie Diaries(8-9PM)
America's Next Top Model(9-10PM)

Ik weet nog niet zeker of ik dit wel een slimme programmering vind... The Carrie Diaries deed het al slecht en ik was verbaasd dat ze het een tweede seizoen gaven, maar ze gaan het uitzenden op vrijdag? Dom, dat vind ik echt. Nikita deed het nog vrij redelijk, mijn verwachtingen zijn dat het geen derde seizoen gaat krijgen. Toch ben ik nog steeds van mening dat Carrie Diaries en ANTM niet bij de andere shows van de CW passen, net zoals Hart Of Dixie.

Wat ik wel verwacht had is dat The Vampire Diaries en Arrow een start moeten zijn voor de nieuwe series. Zo gaat het al een aantal jaren. Iets wat ik verwacht had maar uiteindelijk niet zo is, is dat The Originals(spin-off van The Vampire Diaries) op dinsdag komt, in plaats van op donderdag na The Vampire Diaries. Ik ben er blij mee, ook slim bedacht natuurlijk, want bij de CW weten ze ook wel dat The Originals het waarschijnlijk wel goed gaat doen, aangezien de halve Vampire Diaries cast er in speelt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de examens niet veel heb meegekregen van nieuwe shows, ik zal dus nog even mijn ' huiswerk' moeten doen. ;-)

Ook zijn er al een aantal series midseason, zoals ik al zei, Nikita, maar ook The 100 en Star-Crossed. (was Star-Crossed eerst niet Oxygen?) Waarschijnlijk beginnen deze series dus in januari, maar tot nu toe hebben we alleen de programmering van de herft(september/oktober).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten